ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ blog ေလးကို ကၽြန္ေတာ္သိသမွ် တတ္သမွ် ဖတ္မိ၊မွတ္မိသမွ်

ကိုအားလံုးကိုမွ်ေ၀လိုတဲ့ ဆႏၵေလးနဲ႕လုပ္ျဖစ္တာပါ.
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ post မွာ သုတ၊ရသ၊ ပညာႏွင့္ စာပေဒသာဆိုျပီး(၄)ပိုင္း ခြဲထားပါတယ္.
သုတမွာ သိမွတ္ဖြယ္ရာအျဖာျဖာကို ေဖာ္ျပထားပါတယ္.
ရသမွာေတာ့ ခံစားမႈ တစံုတရာေပးစြမ္းႏိုင္မဲ့ စာေတြကဗ်ာေတြေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္.
ပညာမွာေတာ့ ဘာသာရပ္ဆိုင္ရာ ေတြကိုေဖာ္ျပထားျပီး
စာပေဒသာမွာေတာ့ ဟာသ၊ေဗဒင္ စတဲ့ ကဏၳ စံုကို ေဖာ္ျပထားမွာပါ.

ဆရာၾကီး မင္းသု၀ဏ္ရဲ႕ 'စု၊တု၊ျပဴ' မူအတိုင္း စု ေဆာင္းထားသမွ်
တျခားသူမ်ားရဲ႕စာမ်ားႏွင့္ သူတို႔ရဲ႕ စာေတြကို အတု ယူျပီး ကိုယ္တိုင္ျပဳ စုထားတဲ့စာေတြအစံုပါ၀င္မွာပါ.
တျခားသူမ်ားရဲ႕ စာေတြကိုေဖာ္ျပတဲ့အခါ မူရင္းေရးသူအမည္သိလွ်င္
ေဖာ္ျပျပီး မသိခဲ့ရင္ေတာ့ 'ဖတ္မိသမွ်၊မွတ္မိသမွ်'လို႕ပဲေရးေပးထားပါမယ္.
မူရင္းေရးသူအမည္သိလွ်င္လည္းေျပာေပးၾကပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါတယ္

၀င္ေရာက္ဖတ္ရႈေသာသူငယ္ခ်င္းမ်ား စာေပေရာင္းရင္းမ်ား အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္
၀င္းသုမြန္
(ၾကိဳက္တာေတြ႕ရင္ ကူးယူႏိုင္ပါသည္။ဖတ္ျဖစ္ဖို႕သာလိုရင္းပါ)

Wednesday, July 21, 2010

ဂရုမစိုက္နဲ႕

လူေတြကကိုယ္ကိုဘယ္လိုျမင္တယ္ဆိုတာထက္ ကိုယ္ကဘာဆိုတာ ကိုယ္တိုင္သိဖို႕အေရးၾကီးပါတယ္
ဒါေၾကာင့္ သူမ်ားေတြကိုယ့္ကိုဘယ္လိုျမင္တယ္ ဆိုတာ ဂရုမစိုက္ပါနဲ့ ..ကိုယ့္ပန္းတိုင္သာအေရာက္လွမ္းပါ
တေန႔ကိုယ္ဘာဆိုတာ အလုပ္နဲ႕သက္ေသျပတာအေကာင္းဆံုးသက္ေသျပမႈပါ....


တစ္ခါတုန္းက ရြာေလးတစ္ရြာမွာ က႒ရူပါလို႔ ေခၚတဲ့ သစ္ရုပ္လူသားေလူေတြ ေနထိုင္ၾကတယ္။ အဲဒီ က႒ရူပါေလးေတြအားလံုးကို ပန္းပုပညာရွင္ၾကီး ဦးဉာဏ္ႀကြယ္က ထုထားသတဲ့။ အဲဒီ အဖိုးဦးဉာဏ္ၾကြယ္ဟာ တစ္ရြာလံုးကို အေပၚစီးကေနျမင္ရတဲ့ သူအလုပ္လုပ္တဲ့ အလုပ္ရံုေလးမွာ ေနတယ္။ အဲဒီ က႒ရူပါေလးေတြဟာ တခ်ိဳ႕က ႏွာေခင္းၾကီးျပီး၊ တခ်ိဳ႕က မ်က္လံုးျပဴးျပဴး၊ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ အရပ္ပုပုနဲ႔ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ဦးထုပ္ေတြ ဘာေတြေဆာင္းထားျပီး၊ တခ်ိဳ႕မ်ားဆို ကုတ္အက်ၤ ီေတြေတာင္ ၀တ္ထားၾကတယ္။ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္မတူဘဲ ပုံစံတစ္မ်ိဳးစီ ရွိၾကတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ သူတို႔အားလံုးကို ပန္းပုဆရာ တစ္ေယာက္ထဲက ထုလုပ္ထားတာျဖစ္သလို သူတို႔အားလံုးဟာ တစ္ရြာထဲမွာပဲ ေနထိုင္ၾကတယ္။
အဲဒီ က႒ရူပါေလး တစ္ေယာက္စီတိုင္းမွာ ေသတၱာေလးတစ္လံုးစီ ရွိၾကတယ္။ အဲဒီ ေသတၱာေလးေတြထဲမွာေတာ့ ၾကယ္ပံုေလးေတြနဲ႔ အမဲ၀ိုင္းပံုေလးေတြပါသတဲ့၊ ဒီ့ျပင္ သူတို႔ဟာ တစ္ျမိဳ႕လံုးအႏွံ႔ လမ္းတကာ လမ္းေလွ်ာက္သြားျပီး ၾကယ္ပံုေလး ဒါမွမဟုတ္ အမဲ၀ိုင္းေလးေတြကို တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ အမွတ္အသားလုပ္ျပီး ကိုယ္ေပါၚမွာ ကပ္ေပးတတ္ၾကတယ္။
သူတို႔ေတြ အားလံုးဟာ အဲဒီအလုပ္ကိုပဲ ေန႔တိုင္း၊ ေနတိုင္း တစ္ေနကုန္၊ တစ္ေနခန္း လုပ္ၾကသတဲ့။ မ်ားေသာအားျဖင့္ ရုပ္လွလွေလး၊ မ်က္ႏွာျပင္ ေခ်ာေခ်ာမြတ္မြတ္ေလး၊ ေဆးေရာင္ေတာက္ေတာက္ေလးေတြနဲ႔ က႒ရူပါေလးေတြဆိုရင္ ၾကယ္ပံုအမွတ္အသားေလးေတြကို ကပ္ေပးတတ္ၾကတယ္။
အဲဒီလိုမွမဟုတ္ မ်က္ႏွာၾကမ္းၾကမ္းနဲ႔ ေဆးေရာင္ျပယ္ေနတဲ့ က႒ရူပါေလးေတြကိုေတြ႔ရင္ အမဲ၀ိုင္းေလးေတြ ကပ္ေပးတတ္ၾကတယ္။
ဒီ့ျပင္ တစ္ခုခုမွာ ထူးခြ်န္တဲ့သူေတြကိုလည္း၊ ၾကယ္ပံုေလးေတြ ကပ္ေပးတတ္ၾကတယ္။
ဥပမာအားျဖင့္ သစ္ေခ်ာင္းၾကီးၾကီးေတြကို ေခါင္းေပၚအထိ မ ႏိုင္တဲ့သူ၊ ေသတၱာေတြဆင့္ျပီး အျမင့္ၾကီးအထိ ခုန္ႏိုင္တဲ့သူ၊ ဒါမွမဟုတ္ စကားလံုးခက္ခက္ၾကီးေတြရဲ႕ အဓိပၸာယ္ကို သိတဲ့သူမ်ိဳးေတြနဲ႔ သီခ်င္းအဆိုေကာင္းတဲ့ သူေတြလိုမ်ိဳးေပါ့၊ တခ်ိဳ႕မ်ားဆို တစ္ကိုယ္လံုးမွာ ၾကယ္ေတြနဲ႔ အျပည့္ပဲ။ ၾကယ္ပံုရတဲ့ သူတိုင္းဟာ သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ ၀မ္းသာဂုဏ္ယူတတ္ၾကသတဲ့။
ဒါေၾကာင့္ က႒ရူပါေလးေတြဟာ ေနာက္ထပ္၊ ေနာက္ထပ္ ၾကယ္ပံုေတြရဖို႔ တစ္မ်ိဳးျပီးတစ္မ်ိဳး ၾကိဳးစားလုပ္ေဆာင္ၾကသတဲ့၊ အဲဒီလို ၾကိဳးစားလုပ္ေဆာင္ေပမယ့္ တခ်ိ္ဳ႕မလုပ္ႏိုင္သူေတြမွာေတာ့ အမဲ၀ိုင္းအမွတ္အသားေတြပဲ အေပးခံရတယ္။
ဖိုးေမာင္လို႔အမည္ရွိတဲ့ က႒ရူပါေလးဟာလည္း အဲဒီလိုသူမ်ိဳးထဲမွာ တစ္ေယာက္အပါအ၀င္ေပါ့။ သူမ်ားေတြလို အျမင့္ၾကီးေရာက္ေအာင္ ၾကိဳးစားခုန္ၾကည့္ေပမယ့္ အျမဲတမ္း ျပန္ျပန္ျပဳတ္က်လာတတ္တယ္။ အဲဒီလိုျပဳတ္က်တဲ့ အခ်ိန္မွာ အျခားသူေတြက ၀ိုင္းလာၾကျပီး သူကို အမဲ၀ိုင္းေလးေတြ ကပ္ေပးၾကေတာ့တာဘဲ။
အဲဒီလို ခုန္ရင္းျပဳတ္က်လို႔ တစ္ခါတေလကိုယ္ေပၚမွာ အစင္းရာထင္က်န္ရင္ အမဲ၀ိုင္းေတြ ထပ္ကပ္ေပးၾကျပန္ေရာ။ ဒါေၾကာင့္ သူစိတ္ပ်က္လာျပီး သူဘာေၾကာင့္ ျပဳတ္က်ရတယ္ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းကို ၾကမ္းၾကမ္းတမ္း ေျပာမိလို႔ဆိုျပီး အမဲ၀ိုင္းေတြ ပိုျပီးေတာ့ ေတာင္မွ ကပ္ေပးေသးတယ္။
အဲဒါေၾကာင့္လည္း အခ်ိန္တခဏေလးအတြင္းမွာဘဲ သူကိုယ္ေပၚမွာ အမဲ၀ိုင္းေတြအမ်ားၾကီး အကပ္ခံလိုက္ရတာေၾကာင့္ အျပင္ကိုေတာင္ မထြက္ခ်င္ေတာ့ဘူး၊ အကယ္၍ ဦးထုတ္ ေမးက်န္ခဲ့တာမ်ိ္ဳး၊ ေရထဲ ေခ်ာ္က်သြားတာမ်ိဳးတို႔လို အမွားတစ္ခုခု ထပ္မွာမိျပီး ေနာက္ထပ္ အမဲ၀ိုင္းေတြ အကပ္ခံရမွာကိုလည္း ေၾကာက္ေနရတယ္။ ဒါေတာင္ ဘာအမွားမွ မလုပ္ဘဲနဲ႔ ကိုယ္ေပၚမွာ အမဲ၀ိုင္းေတြ အမ်ားၾကီး အကပ္ခံထားရလို႔ ဆိုျပီး ေနာက္ထပ္ အမဲ၀ိုင္းတစ္ခု အေၾကာင္းမရွိ အသားလြတ္ လာကပ္သြားတာမ်ိဳးက ရွိေသးတယ္။
" သူဟာ သစ္ရုပ္လူသားေကာင္ မဟုတ္လို႔ အမဲ၀ိုင္းပံုေတြနဲ႔ပဲတန္တယ္ " လို႔ အားလံုးက တညီတညြတ္တည္း ယူဆထားၾကတယ္။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ဖိုးေမာင္လည္း သူတို႔ေျပာတာ ဟုတ္မွာပါေလလို႔ ယံုလာျပီး " ငါကိုယ္တိုင္ကိုယ္က အသံုးမက်တာပါ " လို႔ သူ႔ကိုယ္သူ ယူဆလာတယ္။
ရက္ေတာ္ေတာ္ၾကာမွ တစ္ေခါက္ေလာက္ အျပင္ထြက္ရင္လည္း သူ႔လိုပဲ အမဲ၀ိုင္းအမ်ားၾကီး အကပ္ခံထားရတဲ့ သူေတြရွိတဲ့ ေနရာမ်ိဳးေတြကိုပဲ သူသြားတယ္။
အဲဒါမွ သူ႔အတြက္ စိတ္ေအးလက္ေအး ေနသာထိုင္သာရွိေသးတယ္။
တစ္ေန႔ေတာ့ သူတစ္ခါမွ မေတြ႔ဘူးတဲ့ သိပ္ထူးဆန္းတဲ့ က႒ရူပါေလး တစ္ဥိးနဲ႔ ဆံုမိတယ္။ သူ႔နာမည္က မပြင့္လို႔ေခၚတယ္။ သူက သစ္သားနဲ႔ လုပ္ထားတာပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ သူ႔မွာက ဘာအမွတ္အသားမွ မရွိဘူး။ အဲဒီ က႒ရူပါေလးကို ၾကည့္ျပီး သူစဥ္းစားမိတယ္။ ဘယ္သူကမွ သူ႔ကို ဘာအမွတ္အသားမွ ကပ္မေပးဘူး ဆိုတာေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး၊ ကပ္လို႔မရတာေနမွာ။ အကယ္၍ တခ်ိဳ႕သူေတြက သူ႔ကိုယ္ေပၚမွာ ဘာအမဲ၀ိုင္း အမွတ္အသား တစ္ခုမွမရွိလို႔ဆိုျပီး ၾကယ္ပံုေတြကပ္ေပးမွာပဲ။ ဒါမွမဟုတ္ တခ်ိဳ႕ကလဲ ဘာၾကယ္ပံုတစ္ခုမွ ရေအာင္ မလုပ္ႏိုင္လို႔ဆိုျပီး အမဲ၀ိုင္းပံုေတြ လာကပ္ေပးမွာဘဲ။ ကပ္လို႔မရတာ၊ ဒါမွမဟုတ္ ျပန္ျပဳတ္က်ကုန္တာပဲေနမွာ " ငါလဲသူ႔လိုမ်ိဳး ျဖစ္ခ်င္လိုက္တာ၊ ငါ့ကိုဘာအမွတ္အသားမွ ေပးတာ ငါမၾကိဳက္ဘူး " ဆိုျပီး သူအားက်လာမိတယ္။
ဒါေၾကာင့္ အမွတ္အသားတစ္ခုမွမရွိတဲ့ က႒ရူပါေလးကို ဘယ္လိုလုပ္ယူသလဲလို႔ ေမးလိုက္တယ္။
"ဒါကလြယ္ပါတယ္၊ ေနတိုင္း အဖိုးဉာဏ္ၾကြယ္နဲ႔ သြားေတြ႔လို႔ေပါ့"လို႔ မပြင့္ေလးကျပန္ေျဖတယ္။
"အဖိုး ဦးဉာဏ္ၾကယ္ဟုတ္လား"
"ဟုတ္တယ္။ ပန္းပုဆရာၾကီး ဦးဉာဏ္ႀကြယ္ေပါ့။ သူအလုပ္လုပ္တဲ့ေနရာသြားျပီး သူနဲ႔စကားသြားေျပာတာေလ"
"ဘာျဖစ္လို႔ သြားစကားေျပာရတာလဲ"
"ဒါကေတာ့ နင္ကိုယ္တိုင္ လက္ေတြ႔ စမ္းသပ္ၾကည့္ေပါ့။ ေတာင္ကုန္းေပၚတက္သြားပါလား၊ အဖိုးရွိတယ္" လို႔ေျပာျပီး မပြင့္ကေလးဟာ လွစ္ခနဲ လွည့္ေပးသြားေတာ့တယ္။
"ဒါေပမယ့္ သူကငါ့ကို ေတြ႔ခ်င္မလား"လို႔ ဖိုးေမာင္ မေက်မနပ္ ေအာ္မိတယ္။
ဒါေမမယ့္ မပြင့္ကေလးကေတာ့ အေ၀းၾကီးေရာက္ေနျပီမို႔ မၾကားေတာ့ဘူး၊ ဒါနဲ႔ပဲ အိမ္ကိုျပန္လာခဲ့ေတယ္။
ျပဴတင္းေပါက္နားမွာ ေနျပီေတာ့ က႒ရူပါေလးေတြအားလံုး ၾကယ္ပံုေတြနဲ႔ အမဲ၀ို္င္းေလးေတြကို တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ အေျပးအလႊား လိုက္ကပ္ေပးေနတာကိုထိုင္ၾကည့္ျပီး သူစိတ္ကုန္လာတယ္။
"'ဒါေတြကမွားတယ္"လို႔ သူယူဆလာတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဖိုးဦးဉာဏ္ၾကြယ္ဆီသြားဖို႔ သူဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။
သူဟာ ေလွ်ာက္လွမ္းက်ဥး္က်ဥ္းေလးအတိုင္း ေလွ်ာက္ကာ ေတာင္ေပၚတက္လာျပီး အိမ္ထဲကိုလွမ္း၀င္လိုက္တာနဲ႔ အဲဒီအခန္းထဲက ပစၥည္းေတြကို ၾကည့္ျပီး မ်က္လံုးျပဴးသြားတယ္။ ထိုင္ခံု တစ္လံုးဟာဆိုရင္ သူ႔အရပ္ေလာက္ရွည္တယ္။ အလုပ္လုပ္တဲ့ထိုင္ခံုအေပၚကို ျမင္ႏိုင္ဖို႔ဆိုရင္ သူေျခဖ်ားေတာင္ေထာက္ရေသးတယ္။ တူတစ္ေခ်ာင္း၊ တစ္ေခ်ာင္းဆိုရင္လည္း သူ႔လက္ေမာင္းေလာက္ရွည္တယ္။ အဲဒါေတြကိုၾကည့္ျပီး "ေတာ္ျပီ၊ ဒီေနရာမွာမေနဘူး" ဆိုျပီး လွည့္ထြက္မယ္လုပ္တုံး အသံတစ္သံၾကားရတယ္။
"ဖိုးေမာင္လား" ဆိုျပီး ေမးလိုက္တဲ့ အသံဟာ ေလးေလးနက္နက္နဲ႔ ၾသဇာမာန္အျပည့္ ပါေနတာေၾကာင့္ သူရပ္လိုက္မိတယ္။ "ေအး-ဖိုးေမာင္ရာ ငါမင္းကို ေတြ႔ရတာအရမ္း၀မ္းသာပါတယ္။ လာပါအံုး မင္းကိုငါၾကည့္ပါရေစအံုး" ဖိုးေမာင္ဟာ တုံ႕ခနဲရပ္လိုက္ျပီး တျဖည္းျဖည္းခ်င္းလွည္ကာ မုတ္ဆိတ္ေမႊးအရွည္ၾကီးနဲ႔ ပန္းပုဆရာၾကိးကို ၾကည့္ျပိးေတာ့ "အဖိုးက ကၽြန္ေတာ့နာမည္ကို သိတယ္ဟုတ္လား" "သိတာေပါ့၊ မင္းကို ငါကိုယ္တိုင္ ထုလုပ္ထားတာပဲ" လို႔ ျပန္ေျဖလိုက္တယ္။
အဲဒီေနာက္ ဆရာၾကီးဟာ ဖိုးေမာင္ကေလးကို မ ျပီး သူအလုပ္လုပ္တဲ့ စားပြဲေပၚတင္ေပးလိုက္တယ္။ ျပီးေတာ့ "အင္း-သူမ်ားေတြက မင္းကို ၀ိုင္းေပးထားတဲ့ မွတ္ခ်က္ေတြကလည္း မေကာင္းပါလား"လို႔ သူ႔ကိုယ္က အမဲ၀ိုင္းေလးေတြကို ေသခ်ာၾကည့္ျပီး ေျပာလိုက္တယ္။ "ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒါမ်ိဳးေတြမရခ်င္လို႔ ၾကိဳးစားခဲ့ပါတယ္" "ကေလးရယ္ ငါ့အေရွ႕မွာ မင္းကိုမင္းကာကြယ္ဖို႔ ဆင္ျခင္ေတြေပးစရာမလိုသလို အျခားသူေတြ မင္းကို ဘယ္လိုထင္တယ္ဆိုတာလည္း ငါဂရုမစိုက္ဘူး"
"တကယ္လား"
"တကယ္ေပါ့ မင္းလည္းသိပ္ဂရုမစိုက္နဲ႔၊ မင္းစဥ္းစားၾကည့္၊ မင္းကို အမွတ္အသားေတြ ၀ိုင္းေပးၾကတဲ့သူေတြက ဘယ္သူေတြလဲ၊ မင္းလို သစ္သားရုပ္လူသားေတြပဲမဟုတ္လား၊ သူတို႔မင္းကို ဘယ္လိုထင္လဲဆိုတာ အေရးမၾကီးပါဘူး၊ ငါကမင္းကို ဘယ္လိုျမင္သလဲဆိုတာက ပိုအေရးၾကီးတယ္။ ငါ့အတြက္ေတာ့ မင္းဟာ အေတာ့္ကိုထူးျခားတယ္။"
ဖိုးေမာင္ဟာ မဲ့ျပဳံံးျပံဳးလိုက္ျပၤး "ကၽြန္ေတာ္က ထူးျခားတယ္။ မျဖစ္ႏိုင္တာ ကြ်န္ေတာ္က လမ္းလည္းျမန္ျမန္မေလွ်ာက္ႏိုင္၊ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ကိုယ္ေပၚက ေဆးေရာေတြကလည္း အေရာင္ျပယ္ေနပါျပီ။ ဒါနဲ႔မ်ား ကၽြန္ေတာ္က အဖိုးအတြက္ အေရးပါတဲ့သူ ျဖစ္ႏိုင္မွာလား" လို႔ျပန္ေျပာလိုက္တယ္။
ပန္းပုဆရာၾကီးဟာ ဖိုးေမာင္ကို စိုက္ၾကည့္လိုက္ျပီး သူ႔လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႕ ဖိုးေမာင္ရဲ႕ ပခံုးေသးေသးေလးေတြကို ဖက္လိုက္ကာ "မင္းကို ငါပိုင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ မင္းဟာငါ့အတြက္ အေရးပါတယ္" လို႔ တစ္လံုးခ်င္းစီ ျဖည္းျဖည္းေလးေျပာလိုက္တယ္။
ဖိုးေမာင္ဟာ ဆရာၾကီးၾကည့္တဲ့ အၾကည့္မ်ိဳးနဲ႔ တစ္ေယာက္မွ သူ႔ကို တစ္ခါေလးေတာင္မွ မၾကည့္ဖူးဘူး။ ဒါေၾကာင့္ သူၾကက္ေသေသသြားျပီး ဘာျပန္ေျပာရမလဲေတာင္မသိေတာ့ဘူးေပါ့။
"မင္းဘယ္ေတာ့လာမလဲဆိုျပီး ငါေန႔တိုင္းေမွ်ာ္ေနတာ"ဆိုျပီး ဆရာၾကီးက ဆက္ေျပာေတာ့ "ဘာအမွတ္အသားမွ မရွိတဲ့ က႒ရူပါေလး တစ္ေယာက္ကေျပာလို႔လာတာ" လို႔ျပန္ေျပာလိုက္တယ္။ "ငါသိပါျပီ၊ သူကမင္းရဲ႕အေၾကာင္းေတြငါ့ကိုေျပာျပထားတယ္ေလ" "သူကေတာ့ဘာျဖစ္လို႔ အမွတ္အသားတစ္ခုမွ မရွိတာလဲ"လို႔ ဖိုးေမာင္က ေမးလိုက္တယ္။
ဒီေတာ့ ဆရာၾကီးက "ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ အျခားသူေတြက သူ႔ကို ဘယ္လိုထင္သလဲဆိုတာထက္ ငါက သူ႔အေပၚဘယ္လိုျမင္တယ္ဆိုတာကသာ အေရးၾကီးတယ္လို႔ သူယံုၾကည္တယ္ေလ။ အဲဒီ ဘာအမွတ္အသား ညာအမွတ္အသားဆိုတာေတြကလဲ ကိုယ္တိုင္လက္ခံမွ ကပ္လို႔လို႔ရတာပါ" လို႔ သူ႔ကို ေအးေအးေဆးေဆးရွင္းျပတယ္။
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ"လို႔ ဖိုးေမာင္က ဆက္ေမးေတာ့ "မင္းက အဲဒီအမွတ္အသားေတြကို အေရးတယူလုပ္ျပီး ဂရုစိုက္မွ မင္းကိုယ္ေပၚမွာ ကပ္ေနႏိုင္တာပါ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒိအမွတ္အသားေတြေၾကာင့္ စိတ္ဓာတ္က် စိတ္ပ်က္ရတာေတြဟာလည္း၊ ငါမင္းကို ဘယ္ေလာက္အထိ ခ်စ္သလဲဆိုတာ နားလည္လာတာနဲ႔အမွ် ေလ်ာ့နည္းလာလိမ့္မယ္။" လို႔ ဆရာၾကီးကျပန္ေျဖတယ္။
"အဖိုးက ဘာကိုဆိုလိုတာလဲလို႔ ကၽြန္ေတာ္မရွင္းဘူး"လို႔ ဖိုးေမာင္က ျပန္ေျပာေတာ့ ဆရာၾကီးက ျပဳံးေနျပီး "မင္းေနာက္တာ့ နားလည္လာမွာပါ"
"မင္းကိုယ္ေပၚမွာ အမွတ္အသားေတြက မ်ားလြန္းေတာ့ အခ်ိန္နည္းနည္းယူရမွာေပါ့။"
"ေလာေလာဆယ္ မွာလိုက္မယ္၊ မင္းငါ့ဆီကို ေန႔တိုင္းလာပါ။" "မင္းကိုငါ ဘယ္ေလာက္ဂရုစိုက္သလဲဆိုတာ နားလည္လာလိမ့္မယ္" ထို႔ေနာက္ ပန္းပုဆရာၾကီးဟာ သူ႔ကိုစားပြဲေပၚကေန ေျမၾကီးေပၚကိခ်ေပးလိုက္တယ္။
ဖိုးေမာင္ကေလးဟာ တံခါး၀ဆီကို လမ္းေလွ်ာက္လာတုန္း အဖိုးက လွမ္းျပီး ထပ္သတိေပးလိုက္တာကေတာ့ "မေမ့နဲ႔ေနာ္။ မင္းကိုငါကိုယ္တိုင္ ထုလုပ္ထားတဲ့အတြက္ ငါသိတယ္။ မင္းမွာသူမတူတဲ့ ထူးျခားခ်က္ေတြရွိတယ္ဆိုတာ ယံုထားလိုက္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ငါဘယ္ေတာ့မွ မွားျပီးမလုပ္ဘူး" လို႔ လွမ္းေျပာလိုက္တဲ့ အသံကိုၾကားေပမယ့္ ေရွ႕ဆက္ေလွ်ာက္သြားလိုက္တယ္။
သူစိတ္ထဲမွာေတာ့ ဆရာၾကီးေျပာတဲ့ စကားေတြဟာ အမွန္ေတြပဲလို႔ ခံစားလိုက္ရတယ္။ အဲဒိလို ဆရာၾကီးရဲ႕ စကားေတြကို ျပန္စဥ္းစားၾကားေယာင္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာဘဲ အမွတ္မထင္ သူ႔ကိုယ္ေပၚက အမဲ၀ိုင္းေလးတစ္ခု ျပဳတ္က်သြားတာကိုေတာင္ သူသတိမထားမိေတာ့ဘူး။

No comments:

Post a Comment